Майстер-клас на тему: «Що таке Shopper Marketing?»

Наукове студентське товариство спільно з Школою рекламних технологій запрошує Вас на безкоштовний майстер-клас від одного з найкращих фахівців в сonsumer marketing - Надії Фоміної, який відбудеться 8 жовтня (вівторок) в КНЕУ.

.

.

.

Надія Фоміна – group-директор в рекламному агентстві  DDB Ukraine з 16 річним досвідом роботи в рекламі та маркетингових дослідженнях. Починала трудову діяльність аналітиком в дослідницькій компанії «UMG », Працювала з такими клієнтами як Henkel Bautechnik (Україна), Unilever (Lipton Hot Tea) , Pepsi Co , BILLA , De Longhi - Kenwood , JVC , Isover  і багатьма іншими.

Ви дізнаєтеся :

- чим споживач відрізняється від покупця

- як приймаються рішення при покупці: shopper behavior і shopper insights

- основні точки впливу на споживача для конвертації в покупця (P2P)

- кейси: Coca-Cola, Philips, Wilkinson Sword, SAB Miller, Nestle Purina Pet Food

Місце: проспект Перемоги , 54/1 , КНЕУ , ауд. 401

Дата і час: 8 жовтня 2013, початок 19.00

Вартість: безкоштовно

Додаткові питання за телефоном: (050) 851-9741 Оксана Миронько

Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика