Круглий стіл: «Основи успішного брендингу в Україні»

21 листопада 2013 року відбувся круглий стіл на тему: «Основи успішного брендингу в Україні», організований Науковим студентським товариством ФМЕіМ. Крім студентів та викладачів КНЕУ, учасниками заходу стали представники Київського національного торговельно-економічного університету, що придало події міжуніверситетської дискусії.

Впродовж події вдалось обговорити цікаве та широке коло питань, а саме: що розуміти під брендингом; основні принципи брендингу; найуспішніші українські бренди; розвиток бренду в Україні та, головне, як зробити український бренд конкурентноспроможним. Зважаючи на широкий тематичний огляд, дискусія видалась змістовною та жвавою.

З вітальним словом до учасників події звернувся декан факультету Міжнародної економіки і менеджменту, к.е.н. доцент Юрій Мечиславович Солодковський, який відзначив, що розгляд даних питань є надзвичайно важливим з економічної точки зору, оскільки формування правильного розуміння брендингу дає студентам можливість навчитись в майбутньому створювати як конкурентоспроможні підприємства, так і позиціонувати власний вуз як успішний і якісний бренд.

Доповіді представили студенти ФМЕіМ, які напрочуд цікаво проаналізували брендинг та його можливості. Анастасія Алятіна виступила з доповіддю: «Поняття брендингу. Основні принципи брендингу», де продемонструвала всі аспекти створення сучасної та пізнаваної компанії. «Найуспішніші українські бренди» розглянула Ольга Жданова, яка розповіла всім присутнім про знані у всьому світі вітчизняні логотипи. Ірина Струк підсумувала й доповіла про те «Як зробити український бренд конкурентоспроможним».

Особливу дискусію задавали гості з КНТЕУ, що лише створило більш якісний майданчик обговорення. В підсумку, всі учасники отримали багато цікавої інформації й зрозуміли, як має виглядати успішний український бренд. Не залежно від того, чи ним виступає компанія, вуз або  людина. Організатори планують продовження даної дискусії із залученням фахівців практиків, то ж дізнавайтесь більше разом з НСТ!

 Прес-служба НСТ КНЕУ.

Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика