Безкоштовний майстер-клас: «Практичне використання нейронауки в сучасному маркетингу»

4 червня (середа) Наукове студентське товариство КНЕУ спільно з Школою Рекламних Технологій запрошує Вас на безкоштовний майстер-клас Растислава Ріго про нейромаркетинг. Не пропустіть чудову можливість поспілкуватися з фахівцем міжнародного рівня, дізнатися про особливості маркетингу не тільки в Україні, а й за її межами.

.

.

.

Ви дізнаєтесь:

  • Які бонуси привносить нейронаука в сучасний маркетинг
  • Роль емоцій у поведінці споживачів
  • Фреймінг і важливість ключових повідомлень
  • Яким чином соціалізація робить людей щасливими, принцип «150 -ти»
  • Використання альтруїзму в маркетингу
  • Шосте відчуття і вибір споживача

Майстер - клас буде читати:

Растислав Ріго - у сфері реклами з 1995 року, в тому числі в Україні з 2002. Має досвід роботи в Британії, Чехії, Азербайджані. Починав кар'єру в якості медіа планера. Працював у наступних агентствах: Proximity, Ogilvy, EURO RSCG, Y&R. З 2011 - в Cheil Ukraine. Клієнти: Vodafone, Utel, Danone, Obolon, Samsung, Peugeot, Zibert.

  • Дата і час проведення: 4 червня, початок 19.00
  • Місце проведення: КНЕУ ім. В.Гетьмана (проспект Перемоги 54/1), ауд. 401

Виникли питання? Звертайтеся за телефоном (067) 536-0973

Реєстрація ТУТ!

Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика