Проект «Коворкінг-центр КНЕУ» представлено на Бізнес-Форумі

12 червня 2014 на Другому міжнародному бізнес-форумі «Наука – бізнес – освіта: стратегічне партнерство», команда Наукового студентського товариства КНЕУ презентувала проект створення в університеті Коворкінг-центру, який викликав велике зацікавлення з боку компаній та організацій. Дана ідея вже знайшла підтримку в студентів та адміністрації КНЕУ, тому активно поширюється серед можливих партнерів та спонсорів проекту.

.

.

Коротко про ідею – на базі читального залу 1 корпусу КНЕУ створити коворкінг-центр, який би став платформою для розвитку студентських ініціатив та загальноуніверситетських проектів

Що отримають студенти:

  • Креативний та робочий простір, якого часто не вистачає у гуртожитку або вдома (в т.ч. – навчання у вечірній час)
  • Доступ до швидкісного Wi-Fi Інтернету, місця підзарядки пристроїв, оргтехніки
  • Можливість працювати над власними проектами спільно з викладачами
  • Місце-платформа для реалізації своїх амбіцій у дискусійних клубах, студентських об'єднаннях та організаціях

 Що отримає Університет:

  • Місце для комфортної роботи усіх студентських організацій, наукових та навчальних проектів
  • Місце для проведення майстер-класів, зустрічей та різноманітних заходів
  • Постійно діюча on-line територія та місце обміну думками й досвідом
  • Спеціалізований майданчик для роботи ЗМІ, платформа для позиціонування університету в інформаційному світі

Окрім цього, це іміджевий проект Університету як інноваційної організації та можливість співпраці з бізнесом, як кластер для спільних проектів.

Що отримають компанії-партнери:

  • РЕКЛАМНА ПІДТРИМКА - розміщення інформації партнера, проведення BTL активностей  (промо-презентацій, Інтернет підтримка: сайти організаторів та партнерів, соціальні мережі, PR-кампанії провідних заходів Університету, реклама ЗМІ;
  • ПІДБІР ТАЛАНТІВ - створення та реалізації проектів спільно з студентами та викладачами Університету, відбір кращих студентів, застосування професіоналізму викладачів Університету в рамках створення спільних бізнес-проектів;
  • СИНЕРГІЯ СПІВПРАЦІ - обмін досвідом компанії з новаторськими ідеями молоді, й фаховою думкою викладачів, налагодження партнерських та ділових зв’язків з експертами та учасниками заходів Коворкінг-центру;
  • ІМІДЖ КОМПАНІЇ – партнер стає частиною великого інноваційного бізнес-кластеру, що спрямований на розвиток та просування освітніх, наукових та бізнес-проектів в реальному середовищі.

Бажаєте долучитись? Чи стати партнером? Звертайтесь до організаторів: nst@kneu.edu.ua,

Марія Кульбако – керівник студентської команди проекту (068) 102-1338;

Володимир Фридель – координатор проекту (067) 350-1618

Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика