Promo Forum NST KNEU 2014

«Університет не може існувати без науки», – саме такими словами розпочала студентський PROMO FORUM NST KNEU 2014 заступник проректора з навчально-виховної роботи. А й справді, основне призначення університету – не тільки випускати справжніх спеціалістів своєї справи, а й поповнювати ряди тих, хто продовжує шукати істину.

 

Саме такі ініціативні та творчі студенти зібралися на цьому заході, головною метою якого було показати те, чого здатний досягти студент, який може, а головне – хоче будувати власне майбутнє.

Програма зустрічі включала в себе виступи, кожен з яких розповів про власний досвід, набутий під час участі у певному виді діяльності, та про його можливість втілення на практиці.

Першою такою можливістю розвитку економічного мислення та вмінню робити умовиводи став «Економічний турнір», організований за ініціативи Єлизавети Вовченко. Його зміст полягає у тому, щоб не тільки детально розкрити теоретичний зміст питання, а й виявити проблемні його аспекти, проаналізувати шляхи їх вирішення.

Зовсім інші, суто практичні питання намагаються вирішити студенти-учасники ініціативної групи з НСТ, які працюють над переобладнанням читального залу 1 корпусу на коворкінг-центр. Зокрема Марія Кульбако, студентка 3 курсу факультету міжнародної економіки та менеджменту, розповіла про задум раціонально використовувати вільний простір. Метою проекту є створення в Київському національному економічному університеті першого студентського coworking-центру, який би став платформою для розвитку студентських ініціатив та загальноуніверситетських проектів. Ця ідея спрямована на об’єднання творчої та активної молоді університету в місці, де перетинаються навчання і дозвілля, наука, бізнес і освіта.

Реалізувати ж на практиці ті ідеї, що виникнуть у процесі творчої діяльності, допоможе студентський бізнес-інкубатор, яким керує Катерина Томашек, студентка 4 курсу факультету управління персоналом та маркетингу. Ця організація надає можливість новим компаніям та молодим підприємцям започаткувати  власний бізнес та здійснити це з мінімальними затратами. Тут кожен студент може отримати консультацію з підприємництва, оволодіти унікальними знаннями від успішних людей. SBI високо цінує прагнення реалізувати себе та всіляко сприяє розвитку бізнес-навичок у студентів.

Мотиваційною та надихаючою була доповідь Галини Бесчастної, випускниці Київського національного економічного університету, стипендіата конкурсу «Завтра.ua» 2012-2013.  Головною тезою її виступу був вислів «Для людини немає нічого неможливого». Цей конкурс є потужним поштовхом для молодого таланту, вікном до того майбутнього, про яке мріє кожен активний студент. Це той імпульс, що допоможе не лише матеріально (стипендія фонду В. Пінчука), а й вдихне впевненість у собі, у власних можливостях та надасть сил та енергії розвиватися надалі.

Завершальним був виступ Василя Григоровича, студента 3 курсу факультету управління персоналом та маркетингу. Він розповів про першу студентську маркетингову агенцію "Emargency".Вони - нова генерація маркетологів, проактивна, незалежна, амбітна. Існують заради розвитку, самоактуалізації та не дають сумувати нікому навкруги.

PROMO FORUM NST KNEU був важливою подією у житті студентського товариства, адже він зібрав багато інформації про те, як звичайному студенту, що має бажання та амбіції, заявити про себе, розширити свій світогляд, стати успішним у тій діяльності, яка йому подобається. Діяльність в Науковому студентському товаристві дає студентам можливість не лише брати участь у численних наукових заходах, але й навчитися грамотно формулювати наукову думку, успішно виступати перед аудиторією, правильно характеризувати науковий матеріал. Не менш вагомим є знайомство з однодумцями в інших Вузах та практичними фахівцями. Наша команда з перспективою дивиться у майбутнє і вже заплановано чимало нових наукових заходів, які знайдуть свою зацікавлену аудиторію.

НСТ – Науку Створюєш Ти!

Матеріал підготувала: Олександра Циганок

Коментування та розміщення посилань заборонено.
Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика