Всеукраїнський конкурс наукових студентських робіт “Молодь опановує маркетинг”

Організаційний комітет Всеукраїнського конкурсу наукових студентських робіт з маркетингу імені Ігоря Ткаченка “Молодь опановує маркетинг” запрошує направити на конкурс наукові роботи студентів 4-го та 5-го курсів КНЕУ. Організатори конкурсу: Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»,  ДВНЗ «Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана», Компанія TNS Ukraine.

Мета конкурсу: створити інформаційну платформу для обміну знаннями,  прогресивними методиками та інформацією, налагодити діалог між вченими та бізнесом, підтримати талановиту молодь. В журі конкурсу входять відомі фахівці з маркетингу та провідні представники бізнесу.

Роботи приймаються до 1 лютого 2013 року. Роботи надсилаються на електронну адресу: marketing_konf@ukr.net, копія – umaukr@mail.ru

З вимогами можна ознайомитися на сайті:http://uam.in.ua/rus/projects

Оцінка робіт проводитиметься у два етапи.

Перший етап – роботи, які надійшли до 1 лютого 2013 р. та набрали не менше 6 балів, згідно критеріїв оцінювання, входять до короткого списку.

Другий етап – оцінка робіт, які ввійшли до короткого списку, проводитиметься до 15 березня 2013 року.

Нагородження учасників проходитиме на Всеукраїнській науковій студентській конференції «Молодь опановує маркетинг», 30 квітня 2013 року.

За результатами конференції будуть надруковані тези наукових робіт студентів

Призи конкурсу:       

1-ша премія – 1500 грн.

2-га премія – 1000 грн.

3-тя премія – 500 грн

Кафедра університету, яка показала найбільш суттєвий результат у підготовці молодих дослідників, нагороджується спеціальним призом від компанії GfK Ukraine.

Контакти організаторів: тел.: +38 067 7758561,  marketing_konf@ukr.net, копія – umaukr@mail.ru

Вы можете залишити коментар, або посилання на Ваш сайт.
Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика