Майстер-клас на тему: «Що таке Shopper Marketing?»

Наукове студентське товариство спільно з Школою рекламних технологій запрошує Вас на безкоштовний майстер-клас від одного з найкращих фахівців в сonsumer marketing - Надії Фоміної, який відбудеться 8 жовтня (вівторок) в КНЕУ.

.

.

.

Надія Фоміна – group-директор в рекламному агентстві DDB Ukraine з 16 річним досвідом роботи в рекламі та маркетингових дослідженнях. Починала трудову діяльність аналітиком в дослідницькій компанії «UMG », Працювала з такими клієнтами як Henkel Bautechnik (Україна), Unilever (Lipton Hot Tea) , Pepsi Co , BILLA , coque samsung a70 De Longhi - Kenwood , coque samsung a50 JVC , Isover і багатьма іншими.

Ви дізнаєтеся : - чим споживач відрізняється від покупця - як приймаються рішення при покупці: shopper behavior і shopper insights - основні точки впливу на споживача для конвертації в покупця (P2P) - кейси: Coca-Cola, Philips, coque iphone xr Wilkinson Sword, SAB Miller, coque samsung a7 Nestle Purina Pet Food Місце: проспект Перемоги , coque huawei p30 54/1 , coque huawei p30 КНЕУ , ауд. 401 Дата і час: 8 жовтня 2013,

Київський національний економічний університет
Яндекс.Метрика